2009. február 16., hétfő

Susan Elizabeth Phillips rajongóknak :)

Mivel nagyon szeretem a címben említett írónő könyveit ezért kíváncsiság képen megtekintettem milyen művei jelentek meg már Magyarországon. Ennek eredményeképpen meglepve tapasztaltam, hogy amiket én olvastam nem egy hanem több sorozatnak a kötetei. Hogy ti se maradjatok le erről a fontos információról összeírtam nektek néhány gondolatban:

1. Chicago Stars
  • Csak Te kellesz!
  • Heaven, Texas
  • Apafogó
  • Törékeny szív
  • Várom a párom
  • Született csábító
2. Bonner Testvérek
  • Apafogó
  • Álom, édes álom
De ha már ennyire beleástam magamat a dolgokba, azonnal megnéztem hogy a kiadónál mely könyvek jelennek meg ebben az évben. És én annyira jó fej vagyok, hogy azt is összegyűjtöttem ide nektek. :) Tessék meghálálni. :D

Szerző:Susan Elizabeth Phillips
Eredeti cím:I Had to be you
Kategória:Romantikus
Megjelenés:Várhatóan 2009. I. negyedév





Szerző:Susan Elizabeth Phillips
Eredeti cím:Glitter Baby
Kategória:Romantikus
Megjelenés:Várhatóan 2009. III. negyedév






Szerző: Susan Elizabeth Phillips
Eredeti cím: Heaven, Texas
Kategória: Romantikus

Megjelenés: Várhatóan 2009. május







Szerző: Susan Elizabeth Phillips
Eredeti cím: What I Did For Love
Kategória: Romantikus

Megjelenés: Várhatóan 2009. III. negyedév






Váljék egészségetekre és remélem a többi SEP rajongónak most örömet okoztam. :) További szép napot!

5 megjegyzés:

Amadea írta...

Iiigen örömet okoztál, csak győzzél menekülni a sok cuppogó puszi elől, amit most küldök:)****

Christina alias Pöfivonat írta...

Köszi! El is bújtam az ágy alá. :p

Amadea írta...

Na mert azt hiszed, ott biztonságban vagy, mi?:PPP

Christina alias Pöfivonat írta...

Képzeld nem voltam ott se biztonságban, mert csak úgy repültek a puszik. :)

Candy írta...

Hahó ! Olvasta már vki a What did I do for love-t?Vagy First lady-t?
Esetleg a Honeymoon-t?