2010. február 4., csütörtök

Kreatív blogger díj NEKEM! :)

Nem tudom kitől indult el ez a díj, de szeretném megköszönni azoknak, akiktől ÉN kaptam! :) Mégpedig: Nimának, Csengának, Joeymanonak és Nitának!

Használati útmutató:


1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte! (kipipálva)

2. A logót ki kell tennem a blogomba.
(kipipálva)

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
(kipipálva)

4. Írni kell magamról 7 dolgot.
(kipipálva)

5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
(kipipálva)

6. Be kell linkelnem õket.
(kipipálva)

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
(kipipálva)

Írjak magamról hét dolgot? Huh, hát ezen nagyon sokat kellett töprengenem, de íme az eredmény:

1. Imádom a könyveket, de azt hiszem ez egyértelmű különben nem jött volna létre ez a blog. :D Ami viszont érdekes lehet, hogy képes vagyok mindenhol minden helyzetben olvasni, akár evés vagy gépelés közben is. Nem szeretem a könyvtárakat, mert amik bent vannak könyvek azok nem az én birtokomat képezik.

2. Zene nélkül (megörülök) mit érek ÉN! Ahogy a dal mondja. Muszáj vagyok mindenhova vinni az én kis kütyümet, mert anélkül felébredni sem tudok. Tök mindegy milyen zene megy a háttérben, csak szóljon.

3. Pizsamabuzi vagyok. Hát igen, ez van! Ha bemegyek a kedvenc boltomba, sosem távozok üres kézzel. :D Tervem, hogy az év minden hetére külön pizsamám legyen. :D

4. Imádom az én bolognese-uszkár keverék kiskutyámat nyúzni, nyüstölni stb. Mindenféle vicces sztorik történtek már velünk. :D

5. Utálom magam sminkelni és még a szempillaspriált sem tudom kimondani rendesen. :)

6. Szeretem a teát, a kávét, a csokit és a gumicukrot!

7. Jelen pillanatban az álomesküvőmre készülök. :)

Azoknak szeretném tovább küldeni ezt a blogdíjat, akiket a leggyakrabban olvasok: Joeymano, Lobo, Pupilla, Nima, Amadea, Annamarie és Szeee!

Hát azt hiszem ennyi! :)

8 megjegyzés:

Herman Annamária írta...

Köszönöm!
Ahhoz a sok pizsihez vegyél egy pár szekrényt is, a szekrényekhez egy pár szobát, a szobákhoz meg egy jó nagy házat.
Szal' érdemesebb gyűrűket gyűjteni!

PuPilla írta...

Köszönöm! :) Te voltál az egyik aki kimaradt nálam most :( Na, majd legközelebb. :)
Juj, esküvő, de jóóóó :) Gratulálok!

Christina alias Pöfivonat írta...

Annamarie: Hát a zuram már próbálkozik letiltani a pizsamákról már csak azért is mert hely hiánnyal küzdünk. :D A pizsama szekrény már tervezés alatt. :)

PuPilla: Köszi! :D Lehet hogy jó, de sok gonddal és tervezni valóval jár, de azért jó ez a tervezés. :)

Joeymano írta...

Köszike szépen. :)*

Tara Nima írta...

köszönöm a visszadíjat itt is.:))

"pizsamabuzi" :DD

Amadea írta...

Köszi itt is:) Ez a díjazás nekem a 7 pont miatt tetszik. Anya most belezúgott a frottírpizsibe, olyanod van?:P
Annamarie, a gyűrűkkel az a baj, hogy drágák (de ez engem nem tántorít el):)

Christina alias Pöfivonat írta...

Amadea: Képzeld olyanom is van. Különböző mintával, anyaggal hosszúságban és méretben. Szóval vicces. A kedvencem most a rózsaszín párducos, de kinéztem magamnak egy atom antisat is. :D

Csenga írta...

Atom Antis pizsi :D LOL Kész vagyok Tőle:D

Ja és szívesen:-)))