2014. május 14., szerda

Morzsa


Az utóbbi időben megcsappantak a bejegyzések, de ettől függetlenül azért olvastam, mégpedig a legújabb Gaura Ágnes regényt, illetve Gayle Formantól a Hová tűntél című? könyvet, amikről röviden ugyan de most mégis írni fogok.

Gaura Ágnes: Lidércnyomás

"Vannak, akik nagy esküvőről és tengeren túli utazásokról álmodnak – és vannak, akik jól tudják, hogy az előttük álló utazás és lakodalom csak belépő egy igazi rémálomba. Eric Bowman kérésére Bori Coloradóba utazik Attilával, és egy esküvő leple alatt megpróbálja kideríteni, vajon miféle szerzet gyilkolja sorban az alakváltókat a Bowman-fivérek falkájában. A szálak egy alakváltó szépségversenyhez vezetnek, s ha ez még nem lenne elég, Borinak közben meg kell küzdenie Attila egyre aggasztóbb fizikai állapotával is – valamint egy jóslattal, mely semmi jót nem ígér.

Vajon kinek az életébe fog kerülni az elkerülhetetlen lidércnyomás?

Ki tartja rettegésben a vérfarkasokat, és ki lopózik be éjszakánként a Bowman-birtokra?

Borinak több fronton is helyt kell állnia, de ez nem egyszerű: szembe kell néznie legbelsőbb félelmeivel és barátai titkaival. Mint mindig, most is eltökélten lép a tettek mezejére – ám életében először, egy pillanat erejéig, a döbbenettől elakad a szava…"

Gaura Ágnes azok közé a szerzők közé tartozik, akinek a regényei mindig a polcomon landolnak bármi történjék is. Mindig hozza azt az elvárt színvonalat, ami az első rész óta meg van, így biztos lehetek benne hogy nem okoz nekem csalódást. A Lidércnyomás is pontosan ugyanolyan jó volt mint a többi, ezért is lennék képtelen róla kis regényt írni, mert egyszerűen képtelenség. Szeretem Gaura Ágnest, ahogy ír és szeretem Borit, aki egyszerűen nem normális, de hát ez van. :D

Mit is mondhatnék? Hogy mindenki olvassa. ;)

Gayle Forman: Hová tűntél?

"HÁROM ÉV MÚLVA

Képzeld el, hogy azt az életed éled, amiről álmodtál. A világ egyik leghíresebb rockzenésze vagy, az újságok címlapon hozzák a képedet, és a lábad előtt hever a világ. Az első lemezed olyan sikeres lett, hogy soha nem lesznek már anyagi gondjaid. A barátnőd nem elég, hogy tehetséges és felkapott filmproducer, de jobban megért téged, mint bárki a világon.

Képzeld el, hogy mindennek ellenére mégsem lehetsz boldog, mert három évvel ezelőtt olyasmi történt, amitől valami meghalt benned.

Amikor egyetlen éjszakán találkozik a múlt és a jövő, esélyt kapsz, hogy mindent helyrehozz, ami félresiklott, már csak az marad kérdés, hogy tudsz-e élni vele.

De létezik egyáltalán újrakezdés? És milyen árat kell fizetni érte?"

A Hová tűntél? című regény a Ha maradnék folytatása, amiről itt írtam is nektek és már égtem a vágytól, hogy folytathassam Mia és Adam történetét. De azaz igazság, hogy nem szerettem ezt a részt. Nekem túl sok volt Adam siráma és lelki válsága, illetve nem is kötött le annyira mint az első rész. Ezért egy erős négyest érdemel a könyv, mert azért mégis csak Adam és Mia volt benne. ;) Sajnálom, mert azt hittem hogy ez is ugyanúgy le fog nyűgözni, mint ahogy az első rész tette, de nem. Ráadásul akaratlanul, de mégis össze hasonlítottam a két részt és az első magasan jobb volt mint a folytatás, de mégis azt mondom, hogy így volt kerek egész a szerelmesek története. :)
 

0 megjegyzés: