2008. március 4., kedd

Alice Hoffman: Átkozott boszorkák

Az "Átkozott boszorkákat" anno még filmben láttam Nicole Kidmannel és Sandra Bullockkal a főszerepben, ezért úgy gondoltam, hogy itt az ideje, hogy elolvassam az eredeti szerzeményt.

Maga a mű főszereplői az Owens testvérpár, akik igencsak hamar árvaságra jutnak, ezért nagynénjüknél nevelkednek. A probléma csak az, hogy abban a kisvárosban, ahol élnek boszorkánynak nézik őket. Ebből kifolyólag elég sok gond akad az életükben, melyet mindketten másképp dolgoznak fel.


Megmondom őszintén, hogy engem nem fogott meg a regény. Nem azért, mert borzasztóan rossz, hanem egyszerűen csak nem ragadt meg a mű tartalma, és néhány helyen egy kicsit vontatottnak is találtam. Véleményem szerint az is különös a műben, hogy az író mindenféle bevezetés nélkül képes új szereplőt belevinni az eseményekbe. Lehet, hogy valakinek ez nyeri el a tetszését és pont ettől lesz számára felejthetetlen a könyv, de engem ez sokszor megzavart, mert nem értettem, hogy kerül bele a történetbe.

Mindettől függetlenül, azért ne tegyétek vissza a polcra, ha esetleg a kezetekbe kerül valamelyik könyvesboltban.


Értékelés: 4/10

0 megjegyzés: