2009. április 24., péntek

Nicholas Sparks: Éjjel a parton

Mostanában igen csak elragadott a hév a romantikus könyvek iránt. Ennek oka, hogy valami nagyon fontos történt az életemben melynek hatására elővettem az ilyen témájú könyveket. Jól megfontoltam melyiket olvassam el először, így a választásom Éjjel a parton című műre esett. Természetesen párhuzamosan még olvasom a jó vaskos képregényemet is. :) Ha lúd, hát legyen kövér! :D

A mű főszereplője Adrienne, aki egyben mesélő is lesz a könyvben. Adrienne lányának Amandának hirtelen meghal a férje. Mivel a lánya teljesen magába van zuhanva, ezért megpróbál segíteni rajta mégpedig úgy, hogy elmesél egy szeletet a saját életéből. Ez az igencsak felkavaró élmény egy elsöprő szerelemről és annak végzetéről szól. Vajon meg tud változni Amanda a történet hatására?

A könyv röpke 200 oldalas, szóval akár féllábbal is kitudjuk olvasni, olyan habkönnyű olvasmány. Én is hamar túl rágtam magam rajta, már csak azért is mert akkora lóbetűkkel van írva hogy az csak na. :)

A történet semmi extra, tipikus romantikus történet. Talán itt ott kicsit túlzásba is esett az író. Ettől eltekintve olvasható és élvezetes olvasmány, de csak akkor olvassátok el, ha lelkileg teljesen százasok vagytok, mert akár még depisebbek is lehettek.
Nem értem miért nem lehetett volna happy end a vége?? Jó-jó tisztában vagyok vele, hogy az író minden könyve szörnyűséggel végződik, de legalább ebben kivételt tehetett volna. :) Az viszont nagyon tetszett, hogy nem csűrte-csavarta a dolgokat, hanem egyből rátért a lényegre. Amilyen gyorsan összejött a szerelmes pár, olyan hamar vége is szakadt ennek az egésznek. :)

Szóval egyszer olvasható de nem hiszem, hogy akár még egyszer leveszem a polcomról, hisz annyira nem hagyott bennem mély nyomot.

Értékelés: 10/6

0 megjegyzés: