2009. augusztus 14., péntek

Janet Evanovich

Észrevettem mostanság, hogy nagyon sokan olvassátok Janet Evanovich könyveit (köztük én is), de kíváncsi lennék, hogy vajon tudjátok-e hogy valójában nem csak három részből áll a sorozat hanem összesen tizenkilencből?! És ez folyamatosan bővül!! Legalábbis ahogy én kivettem az írónő honlapján egyenlőre csak ezzel az egy sorozattal foglalkozik. Na már most én arra leszek kíváncsi, hogy az Ulpius hajlandó lesz-e kiadni a többit is, vagy itt megáll a harmadik résznél. Bízom benne, hogy folytatódik. :)


U.I.: Nem akarunk menni az Ulpius Kiadó elé tüntetni táblákkal?? Mindig is kiakartam próbálni, milyen érzés lehet. :D


5 megjegyzés:

Amadea írta...

Persze hogy tudjuk, mindenki ezen háborog:) Lobo valahol írta, hogy a negyedik rész talán megrendelhető valahol, másik kiadó adta ki, asszem, a Magvetőt írta.
Én Alice Hoffmannért akartam tüntetni:D De akkor tüntessünk a magas árak ellen is (mert Ulpiusék már nem 3ezer, hanem 3500-ért kezdik a könyveiket árulni, és ez már ki*ott pofátlanság).

Joeymano írta...

Én is megyek tüntetni. A magas árak ellen főleg, de a ti dolgaitok mellett is szívesen, h jó sokan legyünk!:)

Lobo írta...

Annak idején az első részt jelentette meg a Magvető, aztán a 2-4. részt a Beholder kiadó. A honlapjukon még azt írják kaphatóak:)
http://www.beholder.hu/?m=bolt&in=katalogus.php&iro=14

Nani írta...

én is, én is tüntetnék!

Joe Morellit akarok :)

Christina alias Pöfivonat írta...

Huuuu de sokan vagyunk! :D A Beholdernél valóban megjelent már a negyedi rész, de sajnos ott is abbahagyták a kiadását. Sajnos!