2009. december 27., vasárnap

Jennifer Weiner: Egy cipőben

A történet két testvér életéről szól akik teljes mértékben ellentétei egymásnak, kivéve a lábméretet amiben teljesen megegyeznek. Rose ügyvéd tele mindenféle komplexussal, ami miatt nem tudja elengedni magát míg a húga Maggie egy igazán belevaló kis csaj, aki tudja hogyan kell élvezni az életet. A kisebbik Feller lány mindig bajba kerül és általában a nővére szokta kihúzni a slamasztikából, egészen addig amíg Maggie-nek sikerül megbántania Rose-t úgy, hogy mindkettőjük élete teljesen megváltozik.

A regényről kicsit nehezen tudok írni, mert nekem nem volt meg az a "hűha" érzés vagy legalábbis a végére sikerült megértenem miért szeretik sokan az írónőt. Ugyanis a regény három nagy fejezetből áll, melyek közül a harmadikat találtam a legszórakoztatóbbnak és a legviccesebbnek. Úgy éreztem ebben a részben csúcsosodott ki az egész cselekmény amitől sikerült megszeretnem a regényt.

A könyvben volt egy pár jelenet amit szerintem még sokszor fogok felemlegetni, többek között Simon és Rose első randiját, valamint az utolsó fejezetben az esküvői előkészületeket, mert éltem át hasonló helyzetet. :) Ez volt az a rész, amit a legjobban át tudtam érezni, így előfordulhat, hogy egypárszor újra elolvasom majd, hogy felidézhessem a saját kedves emlékeimet. :)

Utolsó előtti mondatként szeretném halkan megjegyezni, hogy a regény olvasása közben érdemes Sealt hallgatni (persze csak aki szereti), mert nagyon jó hangulatot tud teremteni a könyv mellé :) Egyébként pedig jó kis történet volt ez egy igazán jó csattanóval és tanulsággal a végén.

A kötetért köszönet Lobonak, aki lehetőséget adott arra, hogy elolvashassam a könyvet! :) És külön köszönet jár a Kelly Kiadó Kft.-nek, mert oda ajándékozta Lobonak. :D

Értékelés: 10/8

Mások is olvasták:
Amadea: ITT

Akik szeretik a könyveket: ITT
Csenga: ITT

0 megjegyzés: