2010. június 17., csütörtök

Clive Barker: Vérkönyvek

"Íme hát, itt vannak a Vérkönyvbe írt történetek. Térképe annak a sötét sztrádának, mely az életből vezet tovább, ismeretlen állomások felé. Keveseknek kell majd végigmenniük rajta. A legtöbben békésen fognak elsétálni a fényesen kivilágított utcákon, mikor imákkal és becéző csókokkal szertartásosan kikísérik őket az élők világából. Néhányak a kiválasztott kevesek számára azonban a rémségek jönnek el, hogy elragadják és magukkal vigyék őket az elátkozottak főútvonalára."

A Vérkönyvek című novelláskötet valamikor a nyolcvanas években látott napvilágot és a mai napig a horror műfajának egyik meghatározó kötete. John Harrison rendezésében már készül a filmváltozata is a regénynek, mely csak igazán erős idegzetűeknek lesz való.

Azt hiszem Clive Barker kicsit őrült, de a történetei zseniálisnak mondhatók. :D Habár nem olvastam még tőle túl sokat, igazság szerint ez az első könyve ami a kezembe akadt, de azt elmondhatom, hogy eszméletlenül ír és biztos vagyok benne, hogy a horror műfaj kedvelői szívesen forgatják ezt a kötetet a kezükben. A Vérkönyvek összesen öt novellát tartalmaz, melyek közül a második volt a kedvencem, ahol egy démon próbálta őrületbe kergetni a ház lakóját. Erről a részről egy számítógépes játék jutott az eszembe, (GhostMaster) ahol a cél az volt, hogy az emberkéket a sírba kergessük. Isteni volt. :D Úgyhogy a történet olvasása közben nagyon jól szórakoztam, hiszen közben felelevenítettem a gyerekkorom kedvenc számítógépes játékát is. :D

Egy szónak is száz a vége: a Clive Barker rajongóknak és horror műfaj kedvelőinek kötelező olvasmány. Na, de persze azok is forgathatják a kezükben akik éjszaka egy kicsit borzongani akarnak. :)

A könyvet megrendelheted a Lazi kiadó honlapján!

Értékelés: 5/4

Mások is olvasták:

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

most kezdem jól hangzik. A Ghost mastert én is csíptem :)