2011. augusztus 10., szerda

Cally Taylor: A mennyország várhat

"Lucy Brown repes a boldogságtól. Álmai férfijával - a kedves, jóképű, szellemes Dannel - már az esküvőt tervezgetik, és minden, amire a lány valaha vágyott, hirtelen kézzelfogható közelségbe kerül. Az esküvő előestéjén azonban Lucv halálos balesetet szenved. Két lehetősége van: hagyja, hogy elszakítsák élete szerelmétől, és a mennybe megy, vagy örök életére Dannel marad... szellem képében. Lucy egy percig sem habozik a válasszal: nem akar megválni Dantől. De azért semmi sem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. Ha Lucy szellem akar lenni, társat kell találnia egy vadidegen embernek. És amikor rájön, hogy Anna, akit a barátnőjének hitt, bármire képes, hogy megszerezze magának az összetört és kiszolgáltatott Dant, hirtelen felgyorsulnak az események."

Nagyon régóta kerülgettem már a könyvet. Először nem igazán voltam benne biztos, hogy nekem ezt a regényt feltétlenül el kellene olvasnom, főleg hogy olvastam róla egy pár negatív kritikát is. Ám a megérzésem mást sugallt és a kíváncsiságom nagyobb volt, így hamarosan a könyvespolcomon tudtam ezt is.

Az első oldalakba beleolvasva azonnal tudtam, hogy nem döntöttem rosszul, hiszen nagyon hamar mosolyt csalt az arcomra, sőt, egyszer hangosan fel is kacagtam. Azonnal elvarázsolt, szinte alig bírtam letenni. Számomra szórakoztató volt és abszolút nem éreztem idegesítőnek, esetleg gyerekesnek. Az én lelkemnek pont megfelelő volt most, hogy itthon ülök egy kis csöppséggel.

Lucy Brown imádni való, nagyon hamar sikerült belebújnom a bőrébe. Együtt éreztem vele örömében és bánatában. Drukkoltam, hogy végül minden jól süljön el, hogy happy end legyen a vége.

Érdekesnek tartottam a megvalósítást és a történetet, amiben csak rövid ideig merülhettem el, szívesen olvastam volna többet és többet. Ráadásul
volt egy elképzelésem és ehhez az elméletemhez nagyon ragaszkodtam, akartam hogy így fejeződjön be a történet. Már csak azért is, mert a romantikus énem biztos, hogy nem fogadta volna el, ha esetleg minden másképp történik. Sajnos az elméletem nem jött be, de így is meglepetés lett a vége és itt azt kell hogy mondjam, hogy egy kicsit ez a élvezhetőség rovására ment számomra.

Ha végül erre a könyvre esik a választásod, biztos lehetsz benne, hogy egy különös ám szórakoztató és humoros történetet kapsz cserébe.

Cally Taylor regénye habkönnyű olvasmány, mely elvarázsol és elrepít addig míg olvasod. Tökéletes, ha unod már a munkás napokat, ha nem bírod a főnököd süketelését, vagy csak egyszerűen nem bírod a világ zaját.

Értékelés: 5/5

Mások is olvasták:
Francica: ITT
Niki: ITT

0 megjegyzés: