2014. március 27., csütörtök

A fogadalom és annak megszegése


Mint tudjátok volt egy fogadalmam január elején amit hónapról - hónapra sikerült is betartanom, egészen ama bizonyos napig. Egyik reggel felkelve, levelek hada lepte el a fiókomat, többek között mindenféle reklámok arról, hogy melyik online könyvesboltban milyen akciók vannak. Kérem szépen én nem tehetek semmiről, csak a Szukits. Meg a levele. Pontosabban az a levele, ahol azt hirdették, hogy olcsóbban lehet náluk előrendelni bizonyos könyvekre. Én naiv pedig azt gondoltam, hogy mindenféle következmény nélkül képes leszek, úgy végig nézni az oldalt hogy nem vásárolok semmit. Aha. Ezt buktam. Teljesen. És innentől kezdve csak csúsztam lefele... 

Íme a bűnös lista:


Így közel három hónap után bűnbe este és elbuktam a saját fogadásomat. De tanultam belőle, sokat is és azt hiszem ez a legfontosabb. :)

5 megjegyzés:

Tara Nima írta...

mit tanultál belőle?

PuPilla írta...

Nima :D ez olyan vicces ez a kérdés, szinte látlak ahogy felteszed :D

Tara Nima írta...

de nem vicc. :D amikor én csináltam ugye anno a kihívást a molyon, az nem is tudom, asszem, egy évig tartott talán.
két dolgot tanultam: egy rakat könyvet halál feleslegesen veszek meg, és a másik, hogy ha valóban akarok valamit, akkor az kell, és kész.
:D

Christina alias Pöfivonat írta...

Nima: elsősorban türelmet. :D Azaz, hogy nem szaladnak el a könyvek, ha nem veszem meg azonnal a könyvet. :) Illetve ha valamit nagyon - nagyon szeretnék azt úgyis meg fogom venni. :) Szóval elkerülöm a felesleges vásárlást. ;)

zakkant írta...

Szép beszerzések, és jól álltad a sarat :) Respect! Nekem vannak hónapjaim, amikor nem veszek semmit, de amire szükségem van, azt beszerzem mert kell és kész. Nekem szerencsém van mert nem rajongok egy íróért sem igazán, nem hoz lázba a könyvfesztivál meg a friss megjelenések, azt hiszem sorozatot sem várok igazán, meg úgy vagyok vele, hogy ráérek, a könyvek tényleg nem szaladnak el, nincs lábuk ahogy te is írtad :)))