2014. augusztus 15., péntek

Emma Chase: Behálózva

"Drew sokat tud a nőkről, de nem eleget. Drew Evans igazi főnyeremény. Szívdöglesztő, rámenős, gazdag, egyszóval olyan pasi, akinek mosolyáért New York legtökéletesebb alakú hölgyei örömmel ledobnák magukról a trendi kis koktélruhát, és még nagyobb örömmel hagynák el megunt férjeiket. Ő a társasági élet központja, a cég titkos reménysége, a család mintapéldánya, de egy napon eltűnik a színről, és jó oka van rá. Állítólag lázas betegen fekszik és kúrálja magát. De ugye ezt a dumát egyikünk sem veszi be? Katherine Brooks éles eszű, állhatatos és gyönyörű. A siker érdekében mindenen és mindenkin átgázol, ha kell. Drew és Kate gyönyörű pár lehetnének. Ha nem gyűlölnék egymást minden erejükkel. Ha nem vágynának egymásra minden porcikájukkal. Vajon ki kerül ki győztesen kettőjük világraszóló párharcából? Ki engedelmeskedik kinek, ki a főnök az ágyban és ki a cégben?"

Azt hiszem ez pont az a könyv, amiről soha nem is gondoltam volna, hogy én valaha is el fogom olvasni, de olyan jó értékeléseket olvastam róla - nem csak SzAngelika blogján, hanem sok más helyen is - így képtelen voltam ennek a regénynek ellenállni. Hogy őszinte legyek imádtam. IMÁDTAM, így nagy betűvel.

Meglepő módon a Behálózva férfiszemszögből meséli el egy szerelem történetét, ráadásul nem is akármilyen férfiről van itt szó, hanem Drewról, aki egyszerre sármos, humoros, jóképű és még sorolhatnám a pozitív tulajdonságait, bár a száját néha szívesen kimostam volna egy szappannal annyi trágárság hagyta el, de ezt csak úgy mellékesen jegyezném meg. Szóval Drew, aki influenzásan fetreng otthon már egy hete - legalábbis ő azt gondolja, hogy csak egy fránya betegség babrált ki vele - valójában csak szerelmes, életében először. Hogy miként lett ebből nőcsábászból hirtelen hősszerelmes azt megtudhatjuk az általa elmesélt történetből.

Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem nevettem számtalanszor főhősünkön, illetve az ő szíve választottján, Katen, mert az nem lenne igaz. Rengetegszer elmosolyodtam, sőt még az is többször előfordult, hogy hangosan felnevettem, emiatt tanácsos nem tömegközlekedve olvasni a könyvet. Első perctől kezdve beleszerettem Drew karakterébe - annak ellenére is, hogy rettenetesen csúnyán beszél - mert egyszerűen lehetetlen egy férfi. És pontosan az ő személyisége az, aki elvitte a hátán az egész könyvet, hiszen ezt a történetet nem is egyszer, hanem már többször is olvashattunk, de egy ilyen férfi mellett, mint Drew ez a tényező simán eltörpül. Komolyan.

A Behálózva sziporkázó, fergeteges, emellett olvasmányos és roppantul könnyed, ami jól jöhet egy-egy keményen átdolgozott nap, vagy fárasztó hétvége után, amikor az embernek semmi máshoz nincs kedve, csak egy jót mulasson egy történeten. A karakterek zseniálisak. Drew és Kate hihetetlen jó párost alkotnak, egyszerűen frenetikusak együtt. Nem is emlékszem mikor nevettem mostanában ilyen jóízűen egy könyvön és az igazság az, hogy még több ilyet akarok. Halljátok ezt könyvkiadók!
És hogy miért adtam végül négy csillagot? Mert bár bírtam a szereplőket, azért a történetben felfedeztem  némi hiányosságot, ami miatt nem lett kiváló a végeredmény, de ezzel ne is foglalkozzatok, hiszen ez csak egy szubjektív dolog, ne ez legyen elsődlegesen mérvadó, hanem az amit írtam a bejegyzésemben.

Szóval a Behálózva nem más, mint egy könnyed romantikus történet, humorral megfűszerezve, amit minden női olvasómnak ajánlok, mert ez a könyv higgyétek el egy igazi élmény lesz. 

Értékelés:5/4

Mások is olvasták:

0 megjegyzés: