2014. szeptember 2., kedd

Havi zárás meg a többiek

Lassan két hete, hogy elkapott a könyvmolyok által rettegett betegség, amikor az embernek semmihez nincs kedve, még egy darab történet sem tudja lekötni a figyelmemet, sőt mondhatni könyv undorom van. Hallatlan! De ez nem jelenti azt, hogy augusztusban ne szereztem volna be könyvet, amiben a legjobb hogy majdnem az összes ajándék volt. :)


A felső sorban látható gyönyörűségeket a Szandi akciójában vásároltam, amiből végül ajándék lett, így olcsón megúsztam. :D A Francia Kaland, Leiner Laura, Kate Morton és Rebecca Shaw regényei pedig rukkolás szerzemények, mivel az utóbbi időben újra rákaptam az ízére és egyáltalán nem bánom. A két Julia Quinn szintén ajándék volt. Gaura Ágnest és Az ellenállást pedig a megmaradt Delta Vision könyvrohamban vásároltam, amiért csak be kellett szaladnom a boltba. 

Viszont egy darab angol regény, azért becsusszant az ehavi költségvetésbe, mégpedig Ciara Geraghty írónőtől Lifesaving for Beginners, ami fülszöveg alapján nagyon ígéretesnek tűnik.



Most már csak abban bízom, hogy hamar túl lendülök a könyv undoron és újra belevethetem magam a történetek tengerébe. :)

2 megjegyzés:

zakkant írta...

Szép listád lett :) Könyvundorom néha nekem is van, ilyenkor pár napig nem olvasok semmit sem, és aztán helyrejövök. Rukkolázni pedig jó dolog, néha be lehet szerezni 1-1 komfortzónán kívüleső könyvet, vagy régi vágyálmot potom pontokért. Aztán ha rossz vissza lehet rakni és az érte kapott pontokból újabbakat bezsebelni :) Én szeretek ezzel foglalkozni most már csak valami időnyerő kéne, amivel megállítom az órát és elolvasom az összes rukkolás könyvemet, hogy aztán ami nem kell azt vissza tudjam tenni, mert egyelőre csak gyűlnek és gyűlnek.

PuPilla írta...

Dejó, legalább nem csak én bűnöztem sokat, bár tényleg sok mindened ajándék volt, meg rukkola, de ez akkoris 14 :D :D juppiiii te vagy a második helyezett mögöttem ;)

A Lifeesaving biztos jó lesz! És remélem hamar kikeveredsz a könyvundorból :)