2012. október 3., szerda

Hónap zárás

Majdnem elfelejtettem, hogy egy újabb hónapnak van vége. Mostanában olyan gyorsan telnek a napok, nektek nem tűnték még fel? Borzasztó. Na, de a lényeg, hogy a szeptember sem múlt el úgy, hogy ne jött volna hozzám egy-egy újabb könyv. Elsőként szeretném bemutatni nektek az általam vásárolt könyveket, amit azért engedhettem meg magamnak, mert innen-onnan csurrant egy kis zsebpénz a zsebembe. 

Az egyik Orson Scott Card könyve A kegyelem ára, amit remélem hamarosan végre ki is olvashatok. Az első pár oldalt sikerült átnyálaznom és nagyon ígéretesnek tűnik. 



A másik pedig Helena Martentól a Kávé illata, amiről tudom hogy nekem találták ki A nagy kávéfüggőnek. Tuti befutó lesz én már érzem. 



Aztán itt van egy-két rukkolás szerzemény is, amik közül számos olyan van, amit már régóta szerettem volna elolvasni.



2 megjegyzés:

Amadea írta...

Annyira imádtam az Elfújta a szelet *-* Na, az olyan böhöm könyv, aminél nem bánom, hogy ilyen hosszú.

Christina alias Pöfivonat írta...

Amadea: nagyon kíváncsi vagyok már rá és nagy mázlim volt, hogy végre sikerült beszereznem. Igaz egy kicsit megviselt a könyv, de az élvezeti értékéből nem fog levonni semmit. :)