2012. október 10., szerda

Szösszenet


"Itt van az ősz, itt van újra,
S szép, mint mindig, énnekem.
Tudja isten, hogy mi okból
Szeretem? de szeretem.

Kiülök a dombtetőre,
Innen nézek szerteszét,
S hallgatom a fák lehulló
Levelének lágy neszét."

(Petőfi Sándor: Itt van az ősz, itt van újra)

Most, hogy beköszöntött az igazi őszi hideg, rájöttem hogy nemsokára sokkal kevesebb időt fogunk kint tölteni a szabadban, ami azt jelenti, hogy vagy sokkal többet fogok olvasni, vagy végre végére érek a Gilmore Girls sorozatnak. Hogy melyik fog végül teljesülni, arról fogalmam sincs, de egy biztos, idén legalább egyszer szeretnék önfeledten leveleket rugdosni a közeli erdőben. Illetve sok-sok kis gesztenyeembert akarok készíteni, amivel el lehet szórakoztatni majd kisPöfit. 

Ha már őszi hidegről irkálok, akkor muszáj megemlítenem a kellemes olvasás alapfeltételét, ami egy bögre forró tea, egy megfelelő pokróc, és a kertben hulló, sárguló falevelek együttese. Na meg a kellemes olvasmány, ami nélkül mindezt nem is lehetne élvezni. És ha már ez szóba került, akkor akár meg is súghatom nektek mik a terveim az elkövetkezendő hónapokra. 

Ezt a listát nevezhetjük akár egyfajta kihívásnak is. Ha teljesül, akkor elmondhatom, hogy végig tudtam csinálni, anélkül hogy egy percre is meginogtam volna és egy plusz sikernek könyvelhetem el. Ha nem, akkor  viszont így jártam és levonom a konklúziókat. Úgy számoltam, hogy heti egy könyvet mindenképpen el tudok olvasni, ezért összesen tizenegy darab könyvet kell kivégeznem december 31.-ig.

Jelenleg a Cimmeria titkát olvasom, úgyhogy a  kihívás jövő héttől fog érvénybe lépni!

És akkor nézzük a listát:

Jojo Mayes: Az utolsó szerelmes levél
Orson Scott Card: A kegyelem ára
Helena Marten: A kávé illata
Gordon Reece: Megtorlás
Richelle Mead: A szukkubusz éjszakája
Amanda Quick: Csábítás
Itó Projekt: Harmónia
Karen White: Hazatérés
Elizabeth Von Arnim: Az elvarázsolt április
Luca Di Falvio: Álmok bandája
S. J. Parris: Eretnek 

Természetesen, ha van időm akkor olvashatok mást is, de ezek közül heti egyet mindig teljesítenem kell.
Szerintetek képes vagyok végig csinálni a saját kihívásomat? Lehet a téteket megtenni.

2 megjegyzés:

Joeymano írta...

A tegnapi kijelentésed után... sztem nem. :D Ha mégis, akkor kapsz tőlem egy könyvet ajándékba. :D

Christina alias Pöfivonat írta...

Joeymano: elfelejtettem mit mondtam. :D