2014. január 7., kedd

Fogadalom


Merthogy ez a 2014-es év már csak erről fog szólni. :) Tegnap már elkezdtem diétázni, illetve tornázni úgyhogy reszkessetek kilók, mert elhagylak benneteket. ;) A másik nagy fogadalmam, hogy addig nem veszek könyvet, még az összes decemberben kapott és vásárolt regényt ki nem olvastam, ami összesen harminckét (32) darabot takar. Ezek közül van amit már olvastam, és van olyan aminek olvasása már folyamatban van. A listát ebben a bejegyzésben fogom jegyezni, illetve itt fogom jelölni ha valamit már kivégeztem, úgyhogy most álljon itt teljesség igénye nélkül az összes könyv:

- Robin Hobb: Büvős hajó I.-II.
- Robin Hobb: Őrült hajó I.-II.
- Robin Hobb: Az orgyilkos tanítványa
- Robin Hobb: A király orgyilkosa
- Robin Hobb: Az orgyilkos küldetése
- Gavin Extence: Az univerzum és Alex Woods
- Alan Bradley: De mi került a pitébe?
- Mark Pryor: A könyvárus rejtélye
- Kevin Hearne: Hexed - Megátkozva
- Jennifer L. Armentrout: Ónix
- Marie Lu: Prodigy
- Corban Addison: A napfény gyermekei 
- On Sai: Scar
- Mark Lawrence: Tövisek császára
- Szergej Lukjanyenko: Igék földje
- Barbara Demick: Nincs mit irigyelnünk a világtól
- Samantha Shannon: Csontszüret
- Alice Hoffman: Galambők őrizői
- William Landsay: Jacob védelmében
- Peter V. Brett: A Rovásember
- Karen Rose: Vigyázz rám
- Kenneth Oppel: Az élet vize
- David Gemmel: Makedónia oroszlánja
- Jojo Moyes: Akit elhagytál
- Lauren DeStefano: Hervadás
- Vanessa Diffenbaugh: A virágok nyelve
- Karen Mack - Jennifer Kaufman: Freud szeretője
- William Nicholson: Anyaföld
- Tina Reber: Spontán szerelem
- Sarah MacLean: A csábítás kilenc szabálya

És akkor hajrá nekem! :) Van rajtam kivül valaki, aki hasonló fogadalmat tett? Ha igen jelentkezzetek! :)


7 megjegyzés:

Tara Nima írta...

a fogadalom arra való, hogy legyen mit megszegni. :D

reea írta...

Egyetértek Nimával. :) Nem fogadok meg semmit, mert úgyis megszegem, így meg van egy kis reményem arra, hogy egyszer útolérem magam. HA megfogadom, akkor bestresszelek, és majd azt mondom, hogy nem érdekel. :D

Lobo írta...

Nekem tetszik, hogy fogyasztod a felhalmozott könyveket én is valami hasonlót szeretnék a közeljövőben. Csak nem ennyire drasztikus kijelentésekkel, mert akkor megrettenek és nem tartom be:) De neked szorítok! :)

zakkant írta...

Húh! Nagy hajrá neked :) Én ilyen drasztikus fogadást nem merek elindítani, de azért igyekszem úgy válogatni a könyvek közül, hogy legyenek benne régebbiek, és nem azt olvasom, amit legutóbbi vettem. Viszont a diéta, és a kilók elűzése nálam is cél. Úgyhogy "sorstársként" szurkolok!

Amadea írta...

Hajrá, Pöfi!:) Hamar lenyomod őket.
Nekem több éves tervem van, szeretném 100 alá vinni az olvasatlan könyveim számát. Ez kb. három évembe fog kerülni:D

Christina alias Pöfivonat írta...

Nima: ez így van! :D de azért marha büszke lennék magamra ha sikerülne. :) Egyelőre nem gond. ;)

Reea: még egyelőre nagyon lazán tudom kezelni ezt a helyzetet, de még ugye könnyen beszélek, mert a kiadóknál is csend van. :D

Lobo: köszönöm végre valaki, aki mellettem van. :D:D Néha beszámolok róla, hogyan is állok pontosan. ;)

Zakkant: akkor hajrá nekünk. :D A diétának csak első két napja nagyon nehéz, most már kezd jobb lenni. A torna viszont egyenesen jól esik. :D

Amadea: igyekszem, igyekszem. Majd lesznek róluk bejegyzések is hogy épp hogy állok, vagy ha épp elgyengülnék, akkor makd kérek egy kis erősítést. :)

PuPilla írta...

Hú, én biztos nem tudnám betartani, bár én is apasztom és apasztani szándékozom a felhalmozott könyveket :) Hajrá! :)