2013. december 31., kedd

Évzárás 2013


Az idei év megint csak mozgalmasra sikeredett és nem csak azért, mert megszületett KisPöfi 2.0 - aki egy hatalmas mosolybomba - hanem azért is mert leéltünk egy évet a saját házunkban, illetve elkészült életem első veteményeskertje, amiben rengeteg zöldséget és gyümölcsöt termesztettünk. Elkészült a rózsakertem, így most már összesen tizenhat darab tövet lehet a kertben találni, amik szebbnél szebb bimbókat fognak majd hozni (remélem :D). Igen, imádom és bízom benne, hogy jövőre gyönyörködhetek majd bennük.  

A kertészet mellett tovább fejlesztettem a főzési tudományomat is, így egyre több ízzel ismerkedtem meg. Még mindig nagyon szeretem DolceVita blogját, de mellette megismerkedtem még a Szellem a fazékban valamint a Fűszer és lélek oldalakkal is (illetve még számos másikkal, amit nem sorolnék most fel). Az újévi fogadalmam, hogy ledobok magamról tíz kilót, amit Vrábel Krisztina (DolceVita blog szerzője) 160 grammos szénhidrátdiéta című könyvével szeretnék jövőre megtenni. Ha minden jól alakul, akkor a megvalósított receptekről képeket is rakok majd fel ide.

Mindezek mellett még időm is jutott az olvasásra. Az idei év nagy slágere lett nálam az e-könyv olvasóm, pedig aki ismer az tudja jól, hogy kézzel-lábbal hadakoztam ellene, viszont mára már egyszerűen elválaszthatatlanok lettünk. Fantasztikus találmány! Ettől függetlenül rengeteg papír alapú könyvet is olvastam.
Most pedig nézzük azt a bizonyos statisztikát. Ebben az évben összesen 78 könyvet olvastam el, ami fogalmam sincs összesen hány oldal, de ez engem különösképpen nem is érdekel. Ez a tavalyi évhez képest 7 regénnyel több, ami azt jelenti hogy idén sokkal többet sikerült olvasnom. Remélem ez a jövő évben nem fog változni. ;) 

Összesen 143 darab könyvet szereztem be, amiből 79-et vettem és 65-öt pedig valamilyen úton-módon kaptam. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a fél könyvtáramtól meg kellett szabadulni helyhiány miatt, így az idei vásárlásból 114 könyv maradt ténylegesen polcomon.  Ezek közül 54 darabot olvastam el, ami elég rossz arány de igyekszem jövőre csökkenteni ezt a listát. ;)

Az idei év első három helyezetje:


1. Vanessa Diffenbaugh: A virágok nyelve
2. Brandon Sanderson: Ködszerzet sorozata
3. Jennifer L. Armentrout: Luxen sorozata



BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK! :)


9 megjegyzés:

Tara Nima írta...

gyorsan lerendezted ezt a sorrend dolgot. :D
az összes ködszerzetet olvastad?

Titti írta...

143 könyv, omg:D
mondjuk ha ez az utóbbi években is így volt, akkor nem csoda, hogy ki kellett lomolnod:)

Christina alias Pöfivonat írta...

Nima: ajj nem volt kedvem szétbontani, ezek meg meghatározó élmény volt számomra. Nem az utolsó könyvet nem olvastam, mert arra számítottam hogy idén jön a folytatás, de tévedtem. :D

Titti: ez csak az idei év volt ilyen zúzos és kb ennyit el is adtam, szóval ha úgy vesszük egyáltalán nem gáz. És nem, nem szokott minden év ilyen lenni. :)

PuPilla írta...

Titti, a 143-on én is kissé megakadtam :D
Pöfi, boldog új évet neked is! :) Sok sikert a fogyáshoz is, és a további gasztroskodáshoz :)

Joeymano írta...

Jó sok könyv átfutott a kezed alatt tavaly. :) Még jó, hogy a virágos könyvet tavaly olvastad, mert így legalább van esélye az idei könyveknek is, hogy favoritok legyenek. :)
Képzeld, most már én is akarok readert, méghozzá a szülinapomra fogom kérni.
A fogyókúrához kitartást, ami van neked, szóval nem lesz gond (én holnap kezdem, van feladatlistám, és menütáblázatom, és most elszánt vagyok, mert franc a karácsonyi habzsolásba :D).

Nita írta...

No végre, sikerült rájönnöm, hogy tudok hozzád írni kommentet. :) (Sajnos Chrome-ban nem tudo, marad a Mozilla.)
Szóval nagyon örülök, hogy lett saját kis kerted, írhatnál akár majd arról is bejegyzést, hogyan ápolod, gondozod, hogy néz ki. :)
A 143 szép szám tényleg. :D Akkor neked is lehet az a fogadalmad, hogy kevesebb könyvet szerzel be. :))

Christina alias Pöfivonat írta...

Pupilla: most bűntudatom van, miattad. :P

Joeymano: juhhuuu, hidd el nem fogod megbánni, sőt egyenesen imdáni fogod. Szólj mjad, ha venni akarsz szívesen segítek választani. :) A fogyókúrához komoly elszántság kell, remélem meg lesz és sikerülni fog. :)

Nita: a kert szerintem külön blog lenne és iszonyat nagy falat, úgyhogy nem hiszem. örülök ha erre az egy blogra van időm, egyelőre. :D Ha lesz még egy blogom, akkor inkább főzős lesz, abban jobban otthon vagyok. :)

PuPilla írta...

Pöfi, ne már :D én is 101-gyel gyarapodtam :D

Christina alias Pöfivonat írta...

Pupi: akkor azért is. :D