2008. január 25., péntek

Gigi Levangie Grazer: A férfifaló

Magára a könyvre Lobo oldalán találtam rá és nagyon érdekesnek találtam a bejegyzését, ezért úgy gondoltam megszerzem magamnak is. Még aznap gyorsan meg is rendeltem a bookline oldalán és pár napon belül kezembe is kaphattam.


Röviden és tömören a könyvről: olvastam már jobbat is. Ha sikerült végig olvasnunk az első 50 oldalt, akkor már sínen vagyunk :), hiszen a könyv onnantól lesz érdekes. A főszereplő a pénzimádó Clarissa, aki lehetőleg egy gazdag pasashoz szeretne hozzámenni. Ezeknek az elvárásoknak megfelelően szemeli ki magának Aaron Masont, aki nem csak vagyonos hanem még szexi is. :) Clarissa a megismerkedésük pillanatától fogva igyekszik barátnői segítségével az "áldozatot" az oltárig elvezetni, ahonnan majd elkezdődnek bonyodalmak és felpörögnek az események.

Véleményem szerint ez egy egyszerű könyv, amely könnyed és néhol humoros, de felejthető. Valahogy nem került be a kedvenc 100 könyv közé. :)


Értékelés: 8/10

0 megjegyzés: