2008. június 12., csütörtök

Adele Parks: Férjek és szeretők

Álóhhhááááá. Mai témánk a Férjek és szeretők, ezt a könyvet szintén az Alexandrában vettem jó occsóért, mert megérte. Nagyon jó kis könyv. :) Na de ne siessünk ennyire előre. :)

A könyv hősnője ("?" habár ez lehet, hogy rossz kifejezés, ebben az olvasmányban :)) Connie, aki nem is tudom miként dolgozik, mert csak egyszer tesz rá utalást és urambocsá, de nem jegyeztem meg (elnézést kérek mindenkitől), és férjnél van. Férje Luke aki építészként dolgozik, nagyon édes, nagyon helyes, szóval nagyon tökéletes. De mindez Connie-nak nem elég, mert elkezdi hajtani a szenvedélyt, ugyanis unatkozik és meg is találja egy csábulj-el típusú pasiban. Ami igencsak nagy hiba volt a részéről, mert először a barátnői fordulnak el tőle, majd a férje... De vajon képes lesz mindezt visszaszerezni?

Ez a mű egy "egynapalattkitudom" olvasni kategóriájú könyv. Régóta szemezgettem vele és csak most jutottam el odáig, hogy meg is vegyem. Igen hamar túl is rágtam magam rajta, de nem véletlen, hisz nagyon tetszett. Vicces, egyben izgalmas és szórakoztató is. Olyan témát feszeget, ami a nagy világban szerintem már nem minden napos. Miért csaljuk meg a férjünket, miért akarunk többet és többet? Igaz ezekre a kérdésekre nem kapjuk meg a választ, csak arra mutat rá a könyv, hogy mit veszíthetünk, ha mindig csak a többet akarás vezet minket. Néha érdemes magunkba nézni, végig gondolni, hogy a cselekedeteinkkel mennyi mindenkit megbánthatunk...

Na de nem is szeretnék több szót fecsérelni erre, aki szereti az e-fajta könyveket az ragadja meg az alkalmat és vegye meg. Majd ha végére ért, üljön le és gondolkodjon el rajta. :)

Röviden és tömören: jó kis könyv volt, érdemes volt kiadni érte azt az 500 forintot. :D

Értékelés: 9/10

0 megjegyzés: