2013. december 8., vasárnap

Svájci répatorta


Tegnap kint jártam a piacon és többek között vettem répát is. Egy kicsit túl sokat is. És ha már sok van, akkor miért ne lehetne belőle édesség :) .  

Ezt a receptet most először csináltam meg és biztos, hogy nem utoljára merthogy ez bitang finom! Jó étvágyat! 



 Hozzávalók :
  • 25 dkg sárgarépa (reszelt)
  • 35 dkg dió (darált)
  • 4 db tojás
  • 20 dkg porcukor
  • 6 dkg liszt
  • 1 narancsból nyert narancshéj (reszelve)
  • 1 tk sütőpor 
  • 1 csipet só
Tetejére: 
  • 15 dkg porcukor
  • 2 evőkanál narancslé

1. A sütőt előmelegítettem 180 fokra.

2. A répát, a dióval, a porcukorral, a liszttel, a sütőporral, a sóval és a narancshéjjal összekeverem.

3. A tojást felverem és hozzáadom a masszához (az eredeti recepttől kissé eltérve raktam bele még csokoládét is összetörve).

4. A masszát egy tortaformába helyezzük és berakjuk az előmelegített sütőbe 45-50 percig, amíg meg nem sül.
5. A formában hagyjuk kihűlni majd megkenjük a narancsos sziruppal.

0 megjegyzés: