2008. március 17., hétfő

Stefanie Heinzmann: Masterplan

Kicsit megkésve bár (az egyéb elfoglaltságaim miatt sürgősen Bécsbe kellett utaznom :D), de ime lássátok az első album értékelését, mégpedig Stefanie Heinzmann előadásában a Masterplan című korongot.

Gondolom kevesen hallotattok Stefanie-ról, ezért ime egy kis leírás róla: 1989-ben született Svájcban. A kislány (vagy nagylány) 2005-ben kezdte pályafutását egy Bigfisch nevezetű rock bandában. Az első önálló száma a "
My Man Is a Mean Man", melynek producere a svéd származású Gustav Jonsson volt. Ezzel a számmal, már az első hét után vezette a svájci toplisták és a későbbiekben meghódította, mind az ausztriai mind a német toplistákat is.

Az első albuma 2008. március 7.-én jelent meg.



Stílusát tekintve pop, de én azért nem teljesen értek ezzel egyet, mivel véleményem szerint megtalálható benne a jazz, a soul valamint funk műfaj keveréke is. A korongon 14 darab szám található, mindegyik más más stílusban játszódik.

Első hallásra kicsit nehezen feldogozható, de másodikra már én magam is dúdoltam a számokat. Nem mindegyik szám fogott meg, mivel nem nagyon szeretem a jazzt és ebből kifolyólag pont azokat a muzsikákat kerültem el jól messzire. Nem tehetek róla, valahogy nem az esetem ez a műfaj. De akik imádják azoknak mindenképpen ajánlom figyelmébe, mert biztos vagyok benne, hogy élvezetesnek fogják találni a korongot. Nah de most néhány szó a kedvenc dalokról. Amit mindenféleképpen meg kell hallgatnotok az a "My man is a mean man" című szám. Tutifruttiiiiiiiiiiiiiiiii. :) Aztán nem maradhatnak még el a következők sem: "Like a Bullett", "Can't get you out of my system", és nem utolsósorban az "If i don't love you now".

Tudjátok mit, ajánlom mindenkinek, mert igazán igényes zene és érdemes legalább egyszer végighallgatni :D, és mindezt mondom én aki, hogy is mondjam nem nagyon rajong a jazzért.

Értékelés: 8/10
(de csak a jazz miatt)


0 megjegyzés: