2009. április 12., vasárnap

Faith Bleasdale: Dühös csajok

Na, most hogy végeztünk a festéssel meg a nagytakarítással van időm arra, hogy megírjam a bejegyzésemet a Dühös csajokról. Ezt a könyvet még akkor szereztem, amikor még könyvárusként dolgoztam. Hát igen az se mostanában volt. :) Szóval ezt a könyvet ha jól számolom most olvastam el negyedszerre. Sajnos nálunk nem annyira ismert az írónő meg a könyve sem, pedig szerintem több figyelmet is érdemelhetne.

No, de térjünk a lényegre még pedig magára a történetre. Adva van három lány, akik egy igen híres banknál dolgoznak. Név szerint: Virgina, Ella és Clara. Virgina egy igen szerény lány, aki titkárnőként dolgozik és egy vén szipirtyó a fönőke, aki össze-vissza ugráltatja. Na már most egyszer csak eldönti, hogy igenis lépni akar, ezért jelentkezik a bank egyik belső állásajánlatára, de ez a vén szipirtyónak nem tetszik. Ella az SFH legjobb brókere, de csalással jutott be a bankhoz, mégpedig egy hamis diplomával. Elképesztő! Mindez ideáig ez nem derült ki, de most hogy kapott egy tanítványt, akivel nem igazán szívlelik egymást, ki tudja mi történik. Clara aki szintén brókerként melózik a cégnél, mint Ella, de ebben az esetben az a szitu, hogy a saját fönőkének a szeretője, ami valljuk be őszintén nem túl szerencsés.

Egy fekete csütörtökön a lányokat kirúgják, mert napfényre derülnek az ügyes bajos dolgaik és összefutnak egy sörözöben, ahol életre szóló barátságot kötnek. De mivel ezek mögött a kirúgások mögött igazándiból három ember áll, ezért úgy döntenek, hogy bosszút állnak mindanyiukon. Hát nézzük meg mi lesz belőle, kalandra fel!

Imádtam, minden egyes betűjét imádtam. Fantasztikus! Ez az a könyv, amit feltétlenül el kell olvasni és az érdekes az egészben, hogy nem csak nők számára írodott véleményem szerint, hanem nyugodtan kezükbe vehetik a férfiak is, mert számukra is élvezhető!

Azért is ragadtam a kezembe a könyvet, hogy a nagyközönség elé tárjam ezt az igencsak eldugott művet. Mert megérdemli, hogy több figyelmet szenteljenek neki. Sajnos nemigen kapható már, de mit várjunk egy 2002-es kiadástól. Akkoriban az Ulpius még képes volt kiadni igényes könyvet. :)

Szóval, ha látjátok még valamely könyvesboltnak a polcán, ne habozzatok hanem vigyétek magatokkal, hogy nektek is ott pihenjen a szobátok polcon. (De ne csak pihenjen. ;))

Értékelés: 10/10

Mások is olvasták:
DeadAlone: ITT

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó könyv szerintem is, már régóta tervezem hogy újra megszerzem, sajnos az enyémet kölcsönadtam és hát nem kaptam vissza. Én valamiért a Fekete csütörtök címre emlékeztem, de végre Sikerült rátalálnom az interneten a könyvre. Amint tudom újra kiolvasom. Ez az egyetlen könyv az életem során amit hajlandó voltam elolvasni, még a kötelező olvasmányokra sem tudott rávenni senki sem hogy elolvassam. Nálam tényleg mérhető a könyv sikere!!