2009. április 28., kedd

Nimának!

Mivel nem sikerült a Nima oldalán lévő körkérdésre válaszolni már vagy két napja mert a freeblog folyamatosan kiabál, hogy spam vagyok, ezért most itt fogok válaszolni a körkérdésre. Most igazán morcos vagyok, de túl járok az eszén. Szóval Nima, ha olvasod az oldalam akkor itt láthatod, hogy én mikre vágyom. Habár ha őszinte akarok lenni magamhoz, akkor rájöhetek, hogy nekem mindig van valami ami után ácsingózok.

- Lawrence Block: A betörő, akit temetni veszélyes
- Lawrence Block: A penge élén
- Brandon Sanderson: Ködszerzet
- Clive Barker: Abarat
- Lisa Jewell: Vince & Joy
- Stephenie Meyer: Új hold
- Neil Gaiman: Coraline
- Libba Bray: Rettentő gyönyörűség


Ki kell találnom valamit, hogy tudjak kommentelni Nima oldalán. :)

1 megjegyzés:

Tara Nima írta...

elolvastam. köszi.:)
Barkertől én eddig csak a Korbácsot olvastam, azt is nagyon régen, de az nagyon tetszett.

nem tudom, miért nem tudsz kommentelni, de azt se nagyon értem, mitől rakja be spamnek. mindig találok pár kommentet, amit benyel, és nincs miért. ráadásul olyanoktól, akik egyébként is szoktak oda kommentelni.
szal nyugodtan küldd el, mert szoktam nézni, mi ragad be, és azt kiteszem.