2010. szeptember 22., szerda

Egy újabb körkérdés egy kis játékkal fűszerezve! :)

Először is szeretném megköszönni Nimának és Erikának, akiktől kaptam ezt a körkérdést! :)

Az orosházi Justh Zsigmond Városi Könyvtár október 9-én könyves napot szervez mindenféle programmal. Habár sajnálom hogy nem lehetek ott
, de a játékban azért szívesen részt veszek. Többek között ezeket a fogalmakat is meg fogják vitatni kerekasztal beszélgetés keretében, amikről most én is asszociálok öt szóban:

1. olvasás: fantázia, pléd, kandalló, forró tea, nyugalom

2. kortárs magyar irodalom: szélsőséges, meghökkentő, furcsa, szókimondó, ismeretlen

3. e-book: kütyü, letöltés, kisbetűk, olvashatatlan, kényelmetlen

4. könyves blogok:
pénztárcám, közösség, ismerkedés, barátság, kritikák

5. könyvtár: könyvillat, könyvek, kategória, csend, könyvtárosnénik

És én az alábbi öt könyvesblogger asszociációjára lennék kíváncsi:Joeymano, Dün, Horida, Ppayter, Márti.

Remélem ti s részt vesztek a játékban. :)

4 megjegyzés:

Joeymano írta...

Köszi! :) Én is játszok mindjárt.

Christina alias Pöfivonat írta...

Szívesen. :)

Dün írta...

Köszönöm, részt is vettem, naná :)

Christina alias Pöfivonat írta...

Jól tetted. :D