2010. szeptember 22., szerda

Kedves naplóm! 1. rész

Valamikor azt ígértem, hogy egy új sorozatot fogok elindítani a blogomon. Szegény olvasóim már lehet, hogy epekedve várják ezeket a bejegyzéseket és én galád még életjelet sem adok magamról. Pedig azok a fogaskerekek dolgoznak ám, csak az olvasok ezt nem láthatják. :) De neked elárulom kedves naplóm, hogy is állnak a dolgok. Néhány ismerős tanácsára vettem a bátorságot és összeírtam egy pár kérdést, amit egy jó pár kiadónak elküldök majd és ezek alapján fogom majd megírni a bejegyzéseimet. Képzeld naplóm, sokan kérdezték hogy melyik lesz az első kiadó, akiről írni fogok? :) Én meg úgy döntöttem hogy az lesz az első aki először fog válaszolni a levelemre. :)

Na, kedves napló mára ennyi, majd még jelentkezem. :)

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!

Tetszik a blogod, esetleg egy linkcserében benne vagy?
A profilomban ott van a link!

Üstökös

Christina alias Pöfivonat írta...

Szia!

Persze, h benne lennék és nagyon köszönöm! :)

Pöfivonat

b.m.grapes írta...

Szia!
Erre a remek ajánlatra nem ugrott egyik kiadó sem?
Egyébként tényleg jó a blogod.

Christina alias Pöfivonat írta...

Egyelőre senki sem, de még nem adtam fel, csak most nem volt időm foglalkozni a dologgal. :)