2012. március 13., kedd

A világ legszebb könyvesboltjai

A férjemmel voltunk egy pár szép helyen a világon, de valahogy sose mentünk be egyetlen egy könyvesboltba sem, pedig ezeket a képeket nézegetve lehet, hogy meg kellett volna tennünk. A mai napon összegyűjtöttem nektek a világ legszebb könyvesboltjait. Gyönyörűek! Nézegessétek.

Chapters Runnymede, Toronto

Baldwin’s Book Barn, West Chester, PA

Kníhkupectvo Martinus.sk, Bratislava, Slovakia

The Honesty Bookshop, Hay-on-Wye, UK

Mendo, Amsterdam

Rizzoli, New York City

 Waterstones at the Bradford Wool Exchange, Bradford, UK

 Forrás: Flavorwire.com

4 megjegyzés:

Lobo írta...

Hmm én meg mindig inkább könyvesboltokba, írószerekbe és könyvtárakba szoktam bemenni mint múzeumba:)

MFKata írta...

Ezek tényleg gyönyörűek... Ezeket látva, bárhova is fog vinni az utam a város nagykönyvtárába tuti ellátogatok ;-)

Tara Nima írta...

nagyon szeretem ezeket a posztjaidat.:)
hogy bírtátok ki, hogy egyik könyvesboltba sem mentetek be?? o.o

Christina alias Pöfivonat írta...

Lobo: mi se nagyon mentünk múzeumba, inkább mindig csak nézelődtünk.

MFKata: ezek után most már én is. :)

Nima: megmondom őszintén egyikünknek sem jutott eszébe bemenni. nem is nagyon kerestük őket, de fogalmam sincs hogy miért. :D