2009. február 13., péntek

Újabb könyvrendelés... Meg vagyok huzatva

Az Alexandrán volt egy nagyon jó akció mindenféle romantikus könyvekre. Mivel imádom Susan Elizabeth Phillips könyveit, ezért természetesen mindjárt rá is kattantam. :) Nehogy már kimaradjak belőle. Na de ha már rendeltünk, akkor rendeltem más finomságokat is. Hát lássátok íme:

Susan Elizabeth Phillips: Született csábító (Itt)

"Blue Bailey festőművész, aki nem tud sokáig megülni egy helyben. Fuvarra van szüksége, mikor az éppen vidéki házába tartó, Amerika leghíresebb futballsztárjának számító Dean Robillard autózik arra. A lánynak most már csak annyit kell tennie, hogy folyamatosan szórakoztassa a férfit, és eltitkolja, hogy nincs egy vasa sem, és sehol nem várja senki. Életükbe és egymás iránti vonzalmukba belekeveredik egy ötvenes rocksztár, egy házvezetőnő és egy tizenegy éves kislány, aki kétségbeesetten vágyik családra."

Susan Elizabeth Phillips: Édes, mint a méz (Itt)

"Sugar Beth Carey anyagi javakban gazdag, ám érzelmekben szegény családban nőtt fel. Az apja együtt élt egy másik n
ővel, törvénytelen gyermeke is volt, s mivel végtelenül önző volt, eszébe sem jutott, milyen szörnyű lehet Sugar Bethnek és Winnie-nek ugyanabba az iskolába járniuk. Winnie csak álmodott arról, ami Sugar Bethnek megadatott: szépségről, gazdagságról, magabiztosságról és Ryan Galantine-ról, a városka legnépszerűbb fiújáról. Volt azonban valamije, amit Sugar Beth nem vehetett el tőle: az apja szeretetét. Ezért Sugar Beth rajta állt bosszút, s minden lehetőséget megragadott, hogy megalázza. Az esetlen, önbizalomhiányban szenvedő kis fruskának pedig hogyan is lehetett volna esélye a szépséges Sugar Beth-szel szemben? Amikor az anyja halála után az apja bejelentette, hogy feleségül veszi régi szeretőjét, Sugar Beth megesküdött, többé nem teszi be a lábát a szülővárosába. S annak ellenére, hogy az apja megfenyegette: kitagadja az örökségből, a lány betartotta a szavát. Az apa később szívinfarktust kapott, s a lánya csak ekkor tudta meg, hogy beváltotta a fenyegetését az örökséggel kapcsolatban. Sugar Beth öt hónap alatt elvesztette az anyját, az apját, a barátait, és a házat, amelyben felnőtt. Még túl fiatal volt ahhoz, hogy sejtse, ez még csupán a kezdet..."

Barbara Taylor Bradford: Egy gazdag nő "Hatalmasan ívelő, nagy életút jutott Emma Harte osztályrészéül. Nyomorult, agyondolgozott cselédlányként kezdi pályafutását egy isten háta mögötti angol főúri háznál. Ahogy az már lenni szokott, a fiatalúr, Edwin Fairley elcsábítja, s bár szívből - s mint a későbbiekben kiderül, egy életen át - szereti, vállalni nem meri szerelmét s a születendő gyermeket. A büszke Emma eltűnik a szép angol vidékről, de az alattvalóikat kihasználó senkiházi urakat meggyűlöli, s bosszút esküszik ellenük. Lassanként egyre följebb küzdi magát, majd fél világ egyik leggazdagabb asszonya válik belőle. De mit ér a hatalmas vagyon, ha még a gyerekei is összeesküvést szőnek Emma elpusztítására, ám Emma Harte nem véletlenül járt be ekkora életutat... Négy nemzedék életének alakulása tárul a szemünk elé, de ez még csak a kezdet. A lebilincselően érdekes regényfolyamnak még csak az első része."

Elmore Leonard: Glanc (Itt)

"Meghökkentő történeteivel, remekbe szabott karaktereivel és utánozhatatlan, borotvaéles párbeszédeivel Elmore Leonardot a mai amerikai krimi legnagyobb mesterének tartják. Rejtő-rajongóknak ajánlott olvasmány!"


Az összes pénzemet könyvekre költöm, csak kérdés mikor jutok a végére annak a rengeteg könyvnek ami rám vár. :)

4 megjegyzés:

Amadea írta...

SEP-re én is rá vagyok kattanva:) Meg én is huzatos vagyok, annyi könyvet szedegettem össze az utóbbi időben, hogy az életbe' nem olvasom el szerintem:)
Ja, és a másik könyvvásárlós posthoz is kommenteltem.

Christina alias Pöfivonat írta...

A SEP-néél kiderítettem, hogy én sorozatokat olvasok. Tehát összefüggnek ezek a könyvnek. Egyébként megsasoltam a Viktória kiadó idei tervezetét s négy újabb SEP könyv fog megjelenni. Micsoda boldogság. :D

Amadea írta...

Aha, sorozatok, csak összevissza adják ki. Mondjuk annyira nem gáz, mert a cselekményük annyira nem függ össze, inkább a szereplők kapcsolják őket össze.
Négy könyv, ohh, honnan lesz nekem annyi pénzem?!
De a belső oldalon azt a "Victoria" feliratú tapétát, meg a borítókat nem bírom. Miért nem képesek vhogy visszaadni a könyv humoros oldalát?

Christina alias Pöfivonat írta...

NEm tudom. Én egyébként még ezektől a borítóktól tudok kiborulni. Nézd meg a Csak Te Kellesz könyvnek a borítóját. De most komolyan nem férfiak veszik a kezükbe hanem nők. De nem? Szerintem katasztrófa.