2009. június 16., kedd

Az eltűnt miniatűr lány....

Hát igen ez volnék én, mármint az eltűnt miniatűr lány, de most újra itt vagyok. :) Szóval láttam ezt az SHC dolgot Nima oldalán és hát úgy gondoltam én is keresek egy pár könyvet hátha valakit érdekel. Ha nem tudjátok mi is az az SHC, akkor részletes információkat megtalálhatjátok Amadea vagy Nima oldalán.

1. Susanna Clarke: A hollókirálynő -> Itt
2. Agatha Christie: A kutya se látta -> Itt
3. Dean R. Koontz: A tékozló fiú -> Itt
5. Robert R. Mccammon: Csak az enyém -> Itt
6. Laurel K. Hamilton: Bűnös vágyak -> Itt

FRISS
1. Peter S. Beagle: Egy csendes zug
2. Peter S. Beagle: Tamsin története

A kívánságlistám, mert hogy nekem olyan is van: :)

1. Francesca Marciano: Szerelmem, Róma
2. Susan Elizabeth Phillips: Angyali csók, Játék az élet, Latin szerető

Valamint megnéztem a kedvenc könyv kiadóim honlapját és meglepve tapasztaltam, hogy most már nem csak a Kelly kiadónak van online boltja, hanem az Agavénak is. :) Hogy hol is pontosan? Hát ITT! De lehet hogy ez már eddig is volt csak én nem vettem észre. :)

Más SHC tagok listája:

JaneEyre

Mademoiselle


Joeymano

Athala

Alternati

Nima


Remélem nem hagytam ki senkit, ha esetleg mégis csak az kérem sipítson! :D



7 megjegyzés:

Tara Nima írta...

engem érdekelne a Napsütötte Toszkána.

Christina alias Pöfivonat írta...

Okés. Az email címemre írsz nekem? És akkor a többit megbeszéljük ott. Ha az úgy neked jó. :)

Tara Nima írta...

írnék én, ha látnám, de nem látszik.
de publikus az enyém már, írj, légyszi.

Athala írta...

engem pedig a hollókirály érdekelne :) de sajna nincs meg, amit te szeretnél... nincs más, ami érdekelne?

Christina alias Pöfivonat írta...

De biztos tudok még mondani olyat amit beakarok szerezni. Neked csak azok vannak amit az oldaladon láttam? :) A hollókirályt pedig foglalom neked. :)

Athala írta...

háát... még nagyban vizsgálódom itthon, de addig te nyugodtan szedj össze még néhányat, ami kell. egy biztos lesz itthon :)

Tara Nima írta...

az egy tél Mallorcánért nem tudsz tőlem választani?:D