2009. június 8., hétfő

Könyvhéten jártam...

A mai napon körbe vezettem egyik kolléganőmet (aki Csongrád megyében lakik), hogy hol is szoktam én a könyveket vásárolni. Ennek hatására úgy döntöttük kimegyünk a könyvhétre hátha ott is találunk valami izgalmasat.

Igaz, hogy nem sok tervünk volt, de egy valamiben biztosak voltunk, hogy a Tuan kiadó standját megakarjuk nézni (itt szoktam venni a Margit Sandemos könyveket)!! Nagyon kellemes csalódás volt, hamar meg is barátkoztunk a főszerkesztő hölggyel. :) Mindjárt néhány érdekes információval el is láttot minket, persze nem csak Margit Sandemoról hanem egyéb más könyvekről, írókról is. Annyira sikeres lett ez a találka, hogy mindjárt meg is ajándékozott négy kötettel, azt hiszem ezt nem sok kiadó tenné meg.

Ezúton szeretném megköszönni Hidegföldi Gyöngyi Tündének a könyveket és a kellemes perceket!

Tuan kiadó elérhetősége: ITT


0 megjegyzés: