2009. november 3., kedd

Susan Elizabeth Phillips: Se veled, se nélküled

Gracie Snow harminc éves szűz, aki az öregek otthonában dolgozott egészen addig, míg a híres sportoló Bobby Tom Denton személyi asszisztense nem lett. Ám azonnal a feje tetejére állnak a dolgok Gracie életében, amint ők találkoznak. Nem elég, hogy az első találkozáskor Snow kisasszonynak sztriptízt kell előadnia, de folyamatos piszkálódások kereszttüzét kell kiállnia...

Alig vártam ennek a könyvnek a megjelenését, így azt hiszem ÉN is azok közé az emberek közé tartozom, akik legelsőként foghatták a kezükben.

Sokan kérdezték miért vagyok annyira oda az írónő műveiért, de azt hiszem ezt sohasem fogom tudni megmagyarázni. Egyszerűen olyan bájjal, olyan olvasmányosan írja le a jobbnál jobb sztorikat, hogy az olvasó csak azt veszi észre hogy fogynak és fogynak a lapok. Sőt, bizonyos helyzetekben kénytelenek vagyunk hangosan felnevetni akaratunkon kívül, mert hihetetlen csavarokat tud beleszőni egy-egy történetbe.

Ebben a regényében továbbra is ott van a romantika, a humor, összességében az a kedves báj, amiért lehet szeretni az írásait. Imádnivalóak a szereplők, mindegyiknek meg van a saját személyisége, habár most kivételesen agyborulást kaptam Bobby Tom Dentontól, aki most egy igazi önző férfi, aki nem lát tovább az orránál. :) De hát ez mind mellékes, mert ugye happy end lesz a vége.
Viszont volt egy érdekes mellékszál a történetben, amit nyugodtan kihagyhatott volna Phillips, ugyanis én nem éreztem odavalónak, de ettől függetlenül igazán élvezetes mű!

A Victoria kiadónak üzenem, hogy most tőlem kapott egy csomó fekete pontot (Egyes! Leülhet!). A szöveg tele van helyesírási hibákkal, ami sokszor szúrta a szememet és mindemellett még a csomagolás is gyatra, hisz első alkalommal szétesett a könyvem amint kinyitottam. Ez kicsit felbosszantott! Irgum-burgum! Még szerencse, hogy van a kis családomban egy könyvkötő, aki pikk pakk újra össze tudja rakni nekem. :)

Ja és még a címmel sem vagyok megelégedve, szerintem lehetett volna nyugodtan hagyni az eredetit (Heaven, Texas), mert az sokkal jobban passzolt volna! Na de elég ennyit a fikázásból. :)

Értékelés: 10/10

Mások is olvasták:


2 megjegyzés:

Joeymano írta...

Lesz még könyve? :D

Christina alias Pöfivonat írta...

Hehehe!

Lesz még, igen. :P