2012. október 17., szerda

Hírek a nagyvilágból


Ma szembe jött velem két nagyon érdekes bejegyzés, melyet muszáj megemlítenem a blogomban is. Mind a kettő elgondolkodtató és érdekes dolgokat taglal ezért, ha van egy kis időd, akkor mindenképpen szánjál rájuk pár percet.

Üstökös gondolatai: ITT 
Heloise gondolatai: ITT

Mivel volt ma egy kis időm, ezért körbe néztem az online könyvesboltok oldalain, ahol nagyon finom akciókra bukkantam, ahonnan lehet csemegézni. :)

Alexandra:


Bookline:


Book:


Libri:


Ja és ha még nem mondtam volna elégszer olvassátok el Jojo Mayes könyvét az Utolsó szerelmes levelet. :)


+ nemsokára eléri az oldal a százezredik látogatót és ha jók lesztek, akkor egy nyereményjátékot fogok meghirdetni, ennek örömére. Szerintem már, ezért érdemes visszatérni hozzám. :)

2 megjegyzés:

Heloise írta...

Jaj, de aranyos vagy! Nagyon szépen köszönöm, hogy megemlítettél, tök jól esett. :-)
Hú, ez a GP-s akció csábítóan hangzik... majd mindjárt csukott szemmel végigpásztázom az oldalt. :-) Te vettél valamit?

Christina alias Pöfivonat írta...

Heloise: nem, végül nem vettem semmit sem, jobb ez így. :D Ami jó, az jó és azt mutogatni kell. :)