2014. augusztus 1., péntek

Összefoglaló


Valójában ilyenkor szoktam havi zárást csinálni, de mivel borzasztóan elmaradtam az adminisztrációval, ezért nem tudok nektek semmit sem felmutatni. Pechemre. De helyette beszámolhatok arról, hogy vettem magamnak néhány könyvet az idei Alexandra akcióban, ami majd csak a jövő héten fog hozzám megérkezni. A vicc az, hogy először csak két regényen akadt meg a szemem, de aztán jött Amadea és Nikkincs és mindjárt felkerült a virtuális polcomra még egy jó pár szépség, amiből végül összesen ötöt vettem meg ténylegesen.


Az életrajzi regényekre már most rettentően kíváncsi vagyok, remélem legalább olyan élményt fognak nyújtani, mint a Párizsi feleség

Más! A blog felületén kisebb - nagyobb változások lesznek, ezért legyetek türelemmel, mert egyelőre még nagyon kezdetleges, de hamarosan befejezem az átalakításokat. És bízom benne, hogy az új sablon legalább annyira tetszeni fog nektek, mint a régi. :)

3 megjegyzés:

Amadea írta...

Juhú.:)) Remélem, tetszeni fog a Tolsztaja.

horsegirl írta...

A táncoló kutya és a Ráadásnap nagyon jó, ezeket olvastam. A többire én is kíváncsi vagyok.

Nikkincs írta...

Végre, hogy nem csak engem visznek kísértésbe, hanem most én lehettem az egyik kisördög :) De szerintem szeretni fogod őket. :)