2009. július 14., kedd

Jane Green: Nők városa

Hosszú idő után végre eljutottam odáig, hogy képes vagyok egy normális bejegyzést írni. Bevallom derekasan, sokáig azon gondolkodtam, hogy abbahagyom ezt az egészet, de meggondoltam magam, hogy miért? Hmm nem is tudom, nehéz lenne erre most itt válaszolni. De azt hiszem ez most már annyira nem is fontos. :)

No lássuk mi is az első áldozat: Jane Green: Nők városa. Ez az a könyv amit minden egyes alkalommal levettem a boltok polcairól, majd visszatettem. Kerülgettem jobbra-balra, de aztán végül is egy barátomtól kaptam kölcsön. Most hogy kiolvastam már sajnálom, hogy nem áldoztam rá azt a pénzt amit szánhattam volna akkor amikor csak kerülgettem. Felüdülés volt számomra ez az olvasmány, különösen azért is mert nehezen találtam mostanában meg azt ami igazán lekötött volna.

Három érdekes nő életét ábrázolja, akiknek élete valahol összekapcsolódik. Julia gazdag, sikeres és iszonyatosan szeretne teherbe esni, de eddig sikertelen az összes próbálkozása. Mindemellett még a kapcsolata sincs, habár úgy véli hogy egy baba mindent helyrehozhat. Vagy talán mégsem? Hisz ő maga sem tudja, hogy valójában mit szeretne. Vajon ha elmenekül Londonból akkor sikerül rájönnie, hogy neki mire is van szüksége?

Maeve szintén gazdag (úgy látom ebben a könyvben mindenki az), sikeres szóval hasonló cipőben jár mint Julia, egy dolgot kivéve, hogy ő nem akar sem gyereket, sem családot. Aztán valahogy megváltozik hirtelen minden egy futó kaland után és már nem is látszik olyan vészesnek ez az egész család projekt.

Sam a főállású anyuka. A magányosságra, az unalomra és a szülés utáni depresszióra senki nem készítette fel, habár lehet hogy mindezek után már nem is válallta volna el ezt az egészet. Úgy érzi jelenleg mindent ő csinál a férje meg csak mereszti a hasát. Vajon ki tudnak majd lábalni és meg tudják menteni a házasságukat?

Annak ellenére, hogy az Amazon oldalán csak három és fél csillagot kapott a könyv én mégis inkább ötösre értékelném. Rosszat nem igazán tudok erről a könyvről mondani, habár egy valamit mégiscsak szeretnék megjegyezni: van néhány mondat ami igencsak magyartalanra sikeredett, de ez természetesen nem rontja a könyv élvezhetőségét.
A kedvenc karakterem Maeve, aki hihetetlenül élvezte a kismamaság pillanatait, főleg azután hogy végre rájött még is csak igazán szeretné ezt a kisbabát. (Én is ilyen akarok majd lenni. :D) A legeslegjobban Sam idegesített. Uhh borzalmas. Remélem én azon szerencsés emberek közé fogok majd tartozni akiket messziről elkerül a szülés utáni depresszió. :)

Érdekes, szórakoztató és humoros. Egy könyv amin tudsz nevetni, sírni vagy éppen csak bosszankodni. :) Érdemes megvásárolni és ti NE habozzatok amikor látjátok valamelyik boltnak a polcán, mert megéri a pénzét. És azt hiszem én se fogom most már elkerülni az írónő többi művét sem. :)

További szép napot!

Értékelés: 10/10

Mások is olvasták:


0 megjegyzés: