2009. július 3., péntek

SHC-s könyveim

Nima és JaneEyre jó voltából viszonylag elég sok könyvemet sikerült becserélnem az alábbi olvasmányokra:














Nekem rettenetesen bejött ez a könyvcserés dolog és most már nem csak én vagyok rákattanva hanem a vőlegényem is. Így együtt szoktuk nézegetni hátha van valakinek már újabb listája. :)

Egyébként ami nekem nagyon tetszett ebben a cserebere dologban, hogy sokkal többet megtudtam egy adott személyről (és itt nem a rendes nevére és címére gondolok) hisz látszik hogy ki milyen könyvet szeret, akár ajánlani is fogunk tudni majd egymásnak egy akciót vagy egy adott könyvet. Ti hogy vagytok vele?

U.I.: Várjuk a további cserélhető könyveket. :D:D



2 megjegyzés:

Lobo írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Amadea írta...

A szeme sarkából és a Sült zöld paradicsom nekem nagyon tetszett:)