2013. január 29., kedd

Irodalom, mint divat


Ez a bejegyzés elsősorban a hölgyeknek fog kedvezni, de a férfiak is nyugodtan vethetnek rá egy pillantást, mert némelyik ruha költemény igencsak szemet gyönyörködtető. 

Valamiért soha nem fordult meg a fejemben, hogy a divatot összeházasítsam az irodalommal, pedig ahogy ezeket a képeket elnézegetem, valójában nem is tűnik annyira rossz ötletnek. Remélem ti is találtok magatoknak kedvetekre valót, nekem meg van már a személyes kedvencem. 

 Klasszikus mesekönyvekből összevarrt ruha.

 Sylvia Plath könyve alapján tervezte, a Cool lányok.

Deathly Hallows alapján készült.

 50 darab romantikus könyvből készült a fenti képen látható csoda darab.

 Gabriel García Márquez A 100 év magány alapján készítette, Tata Christiane.

Jennifer Pritchard Couchman készítette az egyik kortárs meséből.

 Moby Dick alapján készítette Angela Cockayne.

 Középfölde egy kicsit másképp. (A személyes kedvencem)

 Gyűrűk Ura alapján készült, de én valahogy messziről kerülném.

 
Szerintem ehhez nem kell túl sok mindent írnom. :)

Forrás: Flavorwire.com

U.I.: Ha valakit egy kicsit komolyabban érdekel a dolog, itt vannak vásárolható példányok.

2 megjegyzés:

Anaria Matthews írta...

Ezek oltári jóóóók, bár kicsit sajnálom a könyveket azért :)

Titti írta...

A gyűrűk ura térképes miniruha klassz szerintem:) És a Grat Gatsby-s póló:) Utóbbit fel is venném:)