2012. április 1., vasárnap

Hónap zárás

Ez a hónap egy kicsit erősre sikeredett. Volt itt minden ami szem-szájnak ingere. Először is az urammal volt egy megállapodásunk, miszerint mind a ketten egy bizonyos összeget magunkra költhetünk. Ez nem is volt kérdéses, hogy én mire fogom költeni. :)




Mikor megláttam Az udvarház rejtélyét az előrendelések között, azonnal tudtam, hogy ezt nekem be kell szereznem. Ezért mindjárt a megjelenése után haza is hoztam. Azóta már ki is olvastam, nemsokára lesz bejegyzés,  csak győzzétek kivárni. :D Az Anyósok városát a könyvudvarban vettem (600 ft), miután kaptam egy kis kimenőt. Szintén olvastam és arról is lesz majd egy rövid szösszenet, hamarosan. Az Életem Franciaországban azóta érdekel, mióta láttam a filmet. Lassan érik már az újranézése. Fred Vargas könyvét az Európa akciójában vettem meg. Ezek az akciók teljesen kikészítenek. Nem győztem kisakkozni melyiket is lenne érdemes megvenni. A Talált vágyak országa már csak hab volt a tortán. Jó téma, imádnivaló borító, naná, hogy kell nekem.

És akkor nézzük mit sikerült cserélnem, mert ebben a hónapban elszabadult a pokol. :D
Karin Slaughter regényeire már nagyon régóta fájt a fogam, így hamar lecsaptam mind a két könyvére. :D A Veszedelmes viszonyokat a film miatt szeretném elolvasni, mivel az nagyon tetszett, gondoltam megnézem, milyen lehet könyvben. A Ne engedj el a kíváncsiságom egyik tárgya, de megvenni meg nem mertem, viszont megtaláltam a cserekönyvek között. Szuper. :) A firenzei boszorkánynőről Amadea írt egy nagyon jó kis bejegyzést, de sajnos a könyvesboltokban csak limitált példányszámban és extra áron lehetett kapni. Cserélni sokkal egyszerűbb volt, mint megvenni. A Párizs fehér fényeit egyszer levateráztam, de jól át lettem cseszve, ezért messzire kerültem. Végül a héten megláttam Egykönyvmolynál és megegyeztünk. :) Incarceron szintén érdeklődésem tárgya, de megvenni meg juszt sem akartam, viszont most sokkal jobban jártam.

Azt hiszem a következő hónapban hanyagolom a vásárlást. :)

4 megjegyzés:

Szilvamag írta...

Nagyon jó kis könyveket vettél, tényleg nem tétlenkedtél.:)

Heloise írta...

Wow, mennyi könyv :-) és milyen szuperek is!
Én Az udvarház rejtélyét vettem fel a kívánságlistámra miattad, alig várom, hogy megvehessem :-)

Nikkincs írta...

Szép hónap volt ennyi könyvvel :) Veszedelmes viszonyok! :)) Nagy kedvenc nálam, remélem tetszeni fog!

Christina alias Pöfivonat írta...

Szilvamag: valóban erős hónap van mögöttem, a mostani biztos nem ilyen lesz. :)

Heloise: nem sokára lesz bejegyzés is. :) Szerintem nem fogod megbánni. ;)

Nikkincs: bízom benne én is. :)