2012. április 4., szerda

A legnagyszerűbb csókok az irodalomban

Nem tehetek róla, mostanában túlteng bennem a romantika. Kérlek nézzétek el nekem. Na jó, egy kicsit úgy éreztem sok lesz a könyvtárakból és könyvesboltokból. :) Legalábbis én már kezdtem egy kicsit unni.

A mai napon a hét legnagyszerűbb csókot hoztam el nektek, amiről úgy véltem érdemes lenne nektek megmutatni. Mindannyiunk életében meg volt az a bizonyos első csók, amire életetek végéig emlékezni fogtok. Nem igaz? Ráadásul az irodalomban nagyon jól vissza lehet adni, akkor meg miért ne beszélgessünk erről egy kicsit. Ha valakit esetleg nem érdekel, forduljon el, lépjen ki vagy csak egyszerűen csukja be a szemét. :) 

 J.R.R. Tolkien: Gyűrűk Ura (Aragorn és Arwin)

Gyűrűk Ura az egyik legjobb film, amit létrehoztak és ez a csók (*sóhaj*)

 Stephanie Meyer: Twilight(Edward és Bella)

Nem hagyhattam ki Bella és Edward első csókját. :D Habár nem vagyok Twilight fun, de ez nagyon kellett ide. :) Vagy tévedek?

 J.K Rownling: Harry Potter (Harry és Ginny)

Nekik nagyon drukkoltam. ;)

 Shakespeare: Rómeó és Júlia

Shakespeare bárhol és bármikor. Rómeó és Júlia tőle az egyik nagy kedvencem.

William Goldman: The Princess Bride

 Az elmaradhatatlan Elfújta a szél Margaret Mitchelltől. :)

Azt hiszem a leghíresebb csók, ami filmben és könyvben is elcsattant. Ugye?

UPDATE! Gretty szerint nem látszik, melyik nő helyében lennék a legszívesebben, úgyhogy most be kell vallanom, hogy egyik fickó sem igazán mozgat meg. De íme egy kép, és egy férfi, aki szóba jöhet nálam. Ha jól emlékszem ebben a könyvben nem volt csókjelenet, de javítsatok ki ha tévedek.


Úgy érzem hiányzik még egy kis fűszer ebből a bejegyzésből, de egyszerűen nem tudok rájönni micsoda. Ti mit gondoltok?

Forrás: Flavorwire.com

12 megjegyzés:

Gretty írta...

Óóó... hát óóó, nekem nagyon tetszik ez a bejegyzés! :)

Fűszer? Talán annyi, hogy nem érződik, hogy bármelyik lányt képes lennél elrángatni a fickó mellől, hogy a helyébe lépj. De gondolom azért, mert jó neked Mr. Pöfivonat mellet. ;) Szóval talán ezt ne bánd. :)

De a poszt téma akkor is nagyon tetszik! Jó lett! :)

Christina alias Pöfivonat írta...

Gretty: mert ezek közül egyik sem kellene. :D Egyetlen egy ember van, akire talán lecserélném a férjemet, az Johnny Depp. :D Csak arra nem emlékszem, hogy a Csokoládéban volt-e csókjelenet. :D

Tara Nima írta...

nagyon jók ezek a posztok.:)

nekem igazából csak annyi hiányzik, hogy nem érzem át a hősnőket hevítő hatalmas nagy szerelmet a partnereik iránt, vagyis akarna a franc ezekkel a pasikkal csókolózni.
(ja, most látom, te is ezt írtad.:D)

Heloise írta...

Ó, nekem is nagyon tetszik, klassz ötlet :-))

Én igazából most csak azt nem értem, hogy ez akkor most az irodalomra vagy pedig a filmekre vonatkozik? (ezt nem piszkálásból, csak kíváncsiságból kérdem :-) )

Christina alias Pöfivonat írta...

Nima: hát nekem sem nyerte el egyik sem a tetszésemet. Igazán úgy lenne hatásos, ha a szöveget is kikerestem volna az adott műből. de a francnak volt kedve. :D

Heloise: könyvekre. :D ez csak egy mázli, hogy pont filmekből van a könyvek. Meg nem tudtam, hogy mit szóltok ha egy-egy könyvborítót is kirakok. Így kicsit látványosabbra sikeredett. Talán. :D

Heloise írta...

@Christina: Ja, oké :-D Na, mert ha a könyvekre vonatkozik (és eltekintünk a színészektől), akkor én azért Rhett Butlerrel elmennék egy randira, vagy Gideonnal a Rubinvörösből :-D (csak ebben az esetben tekintsünk el a fájdalmas korkülönbségtől :-) )

Gretty írta...

Nagyon ötletesen beletetted a fűszert... khm... az édességet a posztba! :))

kai írta...

Nekem mostanában a legjobban, akárcsak Heloise-nak a Zafírkékben található csókjelenetek tetszettek :) Aztán még a Végzet ereklyéi csókjelenetei voltak jók szerintem - igencsak szikrázott a levegő Clary és Jace között...

Amúgy én általában átérzem hogy a hősnő miért akar a pasijával csókolózni, viszont ez nem jelenti azt hogy én is akarnék az adott pasival :) Elvégre a páromat nem cserélném le egyikre sem :D

Viszont, ha a könyvekből indulunk ki, akkor ha jól emlékszem (bár már elég rég olvastam legutóbb) akkor a könyvben nem volt csókjelenet Arwen és Aragorn között, egyáltalán nem volt olyan központi téma a szerelmük mint a filmben, és az esküvő is csak a függelékben volt leírva. Arwen-t pedig Arwen-nek hívják, nem Arwin-nak. Bocsi a kötekedésért :))

szeee írta...

nekem a kigyúrt állat hiányzik :D

Joeymano írta...

én nem vagyok olyan romantikus alkat, ebből látszik, hogy nem emlékszem egy romantikus csókjelenetre sem könyvekből. :D na de amit az Életeken átban nyújtott Jolie és Ethan Hawke az első csók címén, az nálam mindent visz. :D

Christina alias Pöfivonat írta...

kai: uuu tényleg a Végzet ereklyéi, abban is volt egy pár érdekes jelenet. :D Köszi javítom. A Gyűrűk urában én vmiért úgy emlékeztem, hogy van. Valamiért ez rémlik nekem. :)

A csókjeleneteket nagyon is áttudom érezni, nagyon jó fantáziám van hozzá. :D:D

Szeee: szeretnél egyet? :D

Joeymano: ezt az énedet még nem ismerem. :D

Anaria Matthews írta...

Reménykedtem benne hogy az elfújta a szél benne lesz :) Nekem az az egyik kedvencem csókjelenetből, mert annyira váratlan hogy rhett ez a gazfickó így belegabalyodjon valakibe és ettől olyan átütő a szenvedélye :)

A twilightos szerintem azért jó mert tabu mert tilos mert minden érintés életveszélyes lehet Bella számára és olyan finoman írta le Meyer hogy átérezzük milyen törékeny és hogy mennyire megkattan Edwardtól :)

Egyetértek az előttem szólókkal, a rubinvörösben és a zafirkékben is remek csókok vannak.
Meg a neveletlen hercegnőben, ahol szóba kerül az illat fontossága :)