2012. április 5., csütörtök

Ki vagyok? 5


Igaz már kiolvastam a könyvet, de kit érdekel. :D A másiknak meg épp a minap kezdtem neki, úgyhogy most kettő olvasmánnyal fogok előállni. :)

Az első:

Az oldalaimon egy nő életével ismerkedhettek meg, aki nem csak fontos szerepet tölt be, de egy igen komoly betegséggel is küzd. A harc nem csak a kórság ellen folyik, hanem önmaga megtalálásáért is. A varázsszó: a szórakoztató.  

Allison Winn Scotch: Talált vágyak osztálya


A második:

A történetemben egy kis hölgy áll a középpontban. Különleges képessége van meglátni bizonyos dolgokat. Ennél többet nem is szeretnék nektek elárulni, tudom hogy így is kifogjátok találni. :) A szó, pedig a: boszorkányság.

Alice Hoffman: A tizenharmadik boszorkány


6 megjegyzés:

Joeymano írta...

a második az Rushdie? :)

Christina alias Pöfivonat írta...

Joeymano: nem, sajnos nem. Egyébként melyik könyvére gondoltál?

Szilvamag írta...

Hát én a másodikra tippelnék, de a boszorkányság kissé elbizonytalanít.... talán a Slide?

Christina alias Pöfivonat írta...

Szilvamag: nem sajnos nem talált. :) de ma kiírom mindenképpen a helyes megoldásokat.

Joeymano írta...

A firenzei varázslónőre gondoltam, amit most cseréltél nemrég. de akkor tévedtem. :)

Christina alias Pöfivonat írta...

Joeymano: valóban nem az. :) Már kiraktam a helyes megoldásokat. :)