2012. április 11., szerda

Könyvespolcaim

Kivételesen nem más könyvespolcával szeretnék ékeskedni, hanem az enyémmel. Ilyen még úgysem fordult elő a blogom történetében, igazándiból nem is értem miért, de most végre elétek tárom, az én kis kincses ládikómat.

Mivel különböző helyeken leledzenek az én kis kedvenceim, ezért viszonylag sok képet kaptok most ebben a bejegyzésben. Bízom benne, hogy egyszer majd, amikor nagy leszek, lesz egy szép helységem, ahol az összeset sikerül majd rendszereznem. Addig is élvezem a káoszt. :)


6 megjegyzés:

Tara Nima írta...

tök jól néznek ki.:))

Christina alias Pöfivonat írta...

NIma: köszi, még van egy csomó dobozban is. Kint csak a kedvenceim, illetve az olvasatlanok vannak. :)

Heloise írta...

Jaj, ez tök szuper! Most jól végigszemeztem a könyvespolcaidat ;-))
Ò, az az Anne-kötet nem fog leesni? :-)))

Christina alias Pöfivonat írta...

Heloise: nem, dehogy. :) Csak Joeymanonál van a második rész és azt vettem ki. Valószínűleg ezért látszódik úgy mintha leakarna esni. De egyébként ki van támasztva csak az nem látszik mert átlátszó. :)

Joeymano írta...

Könyvfesztre hozod a harmadik részét? :) és akkor középről fog hiányozni egy. :)

Christina alias Pöfivonat írta...

Joeymano: igen viszem csak el ne felejtsem. :D:D